Tervetuloa!


Vimmana valkoinen,maalaisromanttinen tyyli,joka on ihanan haasteellista saada onnistumaan kerrostalokolmiossa! Intohimoista kirppareiden koluamista ja kaiken sortin tuunaamista. Pitsiä,tähtiä ja aimo ripaus vaaleanpunaista.
Toivottavasti viihdyt täällä :)

sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Laatikoista esille

Sunnuntai-iltaa! Ollaan taas tytön kanssa puuhattu yhtä ja toista,ei ole oikein bloggailuun jäänyt aikaa. Jotain kotoiluakin olen kyllä touhunnut. Perjantaina nautittiin alkavasta viikonlopusta ja  leivottiin korvapuusteja (nam). Eilen käytiin ihastelemassa Cheekiä Forumissa :) Ai niin ja HUPS,käytiin vähän mattokaupassa... Eli lipsahti isolla kädellä se mun ostamattomuuslupaus :/ Mutta oikeastaan nämä oli kyllä ihan tarpeeseen tulevia,eikä mitään "iik mä haluun ton"-ostoksia :) Mutta niistä matoista joku toinen ilta kuvia. -Joo,puhun monikossa :D Nyt ihan pientä vaan "tarjolla".

Kun tuo kananmunakaappi ei oikeen mun käytössä rooliinsa sovi. Siis en vaan muista laittaa munia sinne,vaan tungen ne aina jääkaappiin :P  Kaappi on kuitenkin niin soma,että sääli pitää tyhjilläänkään. Aivoista kuului muutaman minuutin raksutus,kurkkauksia keittiönlaatikoihin ja johan se idea syntyi!  Käsistään taitava työkaverini neuloo ihania tiskirättejä, jotka ovat paitsi kauniita,myös ihan parhaita käytössä! Jos ette ole jo käyttäjiä,suosittelen! Ovat tosi mukavan pehmosia,eivätkä ala haisemaan,niin kuin peruswettexit! Välillä heittää vaan pesukoneeseen ja taas on puhdas rätti käytössä. Sääli siis pitää kauniita käsitöitä laatikossa piilossa,joten päätin laittaa ne kaappiin esille :) Kaveriksi kauniin värisiä keittiöpyyhkeitä ja johan oli kaapissa täytettä ja uutta lookia! Ehkä vähän hassu,mutta ilahduttaa mua ainakin :)






No onhan nyt tällanen aika paljon kivemman näköinen tuossa hanan päällä,kuin peruswettex! Kummasti tekee mieli pyyhkiä koko ajan kaikkia pintoja :D


Jos teistä joku kiinnostui näistä,eikä omaa taitoja tai aikaa tekemiseen,vinkatkaa mulle! Uskoisin,että Eeva voisi neuloa näitä tilauksesta muillekin,kuin vaan mulle :) Hinta ei todellakaan ole paha.

Kivaa alkavaa viikkoa taas toivottelen! Palailen niihin mattoihin piakkoin. Niin ja eteisenkin pistin vähän uuteen uskoon,siitäkin kuvia lähiaikoina.

2 kommenttia:

Kommentit tekevät minut niiiiin iloiseksi! Kiitos!